Повернення та обмін
Компанія "tor.in.ua" здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості:
Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті tor.in.ua підлягає поверненню та обміну!
- ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ?
До товарів належної якості відносяться всі товари які: не були у використанні, а також збережено їхній товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальну упаковку, а також документи, видані разом з товаром.
- ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?
Для того що б узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "контакти": +38 (050) 546-76-90
Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
- ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?
В даному випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ?
Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити з яких здійснювалася оплата.
- ХОЧЕТЕ ОБМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?
Для того що б узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "контакти": +38 (050) 546-76-90
Обмін товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
- ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ОБМІНУ ТОВАРУ?
В даному випадки при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН?
Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлений інший обраний Вами товар.
- ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ?
Якщо при отриманні товару виявлено бій / брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби і повідомити нам номер цього Акту і кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
- ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ?
У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.